BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 23, 2009

walau aper pun terjadi..hidup biar terus...

walau aper pun terjadi..hidup biar terus...hehehe...
hurm per ler yg aku ngarut malam2 nih..hehehe...
hurm adoi ler..malam2 cm nih..best gak ingt balik kenangan dulu2..hehe..

time sekolah rendah..
aku time nih baik dowh..haha..clean dari doser..haha..budak yg dgr kata...tp pnakut..hehe..hurm tmpat akui main..kat area flat polis umah aku jer..pagi2..mak kejut pg sekolah..tgh hari sekolah agame, ptg main bola ngn kawan n malam pg tuisyen..tuh jer r hidup aku time sekolah rendah..hahaha...

time sekolah menengah..
aku dah muler jauh dari family...form 1 dah masuk asrama..muler2 masuk nangis..hehe..
tp nasib baik ader abg2 yg best..diorg r ajar aku survive..time kat snih aku dah muler matang..dah tau nak bercinta...hahaha..kalo bahaser asrama..berkapel...hehehe..letak surat bawah mejer tuh..hehehe..adoi ler..smpai emo..hehehe..then biler ader spot check, muler r kelam kabut cari tmpat sorok..haha..tp best dowh hidup kat asrama..ramai kawan..awek pun ramai..hahaha..

time kolej..
time kolej..aku x tau nak describe cm ner..totally change dowh..aku dari pndiam jadi huhahuha...dari pemalu suker mencapub..poyo jer lebih..haha..n nak tau saper yg ubah aku giler2 cm nih...dier r sista aku...walopun aku ngn dier lain races, agamer, tp kitorg rapat giler..dier mcm adik aku dah..hei jene..miss u lorh..haha..zaman kolej nih..best..tp kener kwal nafsu...(pikir2 r sendiri)

time universitas
aku tgh tmpuhi time nih...setakat nih..enjoy giler..( hei abu ko amik kedokteran dowh)....
hurm dok kat negare org nih..kner jager adab..x leh main redah jer..hope i will survive here..pray for my success k??? chill!!!!!!!!

0 comments: