BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 9, 2009

SUPERCAMP!!!!!!!!





SUPERCAMP!!!!!!!
adui...waktu aku muler2 dgr perkataan supercamp..aku dah muler raser malas dah...yer r..kener masuk hutan..beli macam2 barang...sbnarnyer bukannyer aku x suker masuk hutan nih..aku suker..cumer time2 habis exam nih r diorg nak wat kem..aku nak enjoy!!!!!!! hahaha...

hurm kitorg gerak pg super camp pkul 6 pg..aku bgun pkul 5.40 pagi..giler r kelam kabut kot..haha..mandi cm x mandi jer..lari2 turun bwh tgok diorg dah abis sarapan dah..hurm nak wat cm ner..terpakser r panjat bukit ngn perut kosong..huhu...sdh tul..

sampai kat dpan pintu pagar latihan KOPASSUS..(KOMANDO PASUKAN KHUSUS) aku terujer giler..waa cantik giler suasana dier..ayah aku mesti bangga r aku datang snih..hehehe..bangga sih jadi anak komando..hehe..

hurm kitorg start trekking..time jalan sempat r bergosip ngn mimi n nada..coz diorg jer r dak malaysia yang 1 bas ngn aku..thanx dowh korg sbb layan aku...hehehe...hurm tgkap gambar..hutan diorg bukan nyer hutan biaser..hutan pokok pain..waa...cm kat oversea sial..hurm lawa giler..walopun penat tp ntah r..aku njoy giler...

hurm smpai kat kem..ayat first aku kuar..waa!!!!!!!cantik sial tempat nih...aku terus tringat tempat ayah aku training kat malaysia..hahaha..hurm air dier..damn cool!!!! hurm aku ckp dalam hati...mati r aku nak mandi cm ner nih..hahaha..sjuk cm air ais..

aku suker sumer aktiviti kat sinih..best giler..jd bdak2 jup kat c2..hahha..hurm waktu malam..jalan2 tepi tasik tuh...hurm aku syukur giler dowh..aku kagum ngn ciptaan allah..cantik..bulan sabit..kat atas tasik ader lampu lilin...romantik sial..kalo ler aku ader awek...hurm...huh...
kat cnih..malam sjuk cm sial..aku pakai bju dua lapis plus sweater pun sjuk lagi...mulut kuar asap...hahaha..sjuk giler..terketar ketar aku..mustaqim...ntah beraper batang rokok dier tibai..nak panaskan badan..

hurm aku mmg seronok giler dowh kem tuh..x tau nak ckp cm ner..hurm kat kem tuh..aku kener kaco dowh ngn cewek indon sorg nih..manjer giler ngn aku...hahaha..hurm argh!!! pedulikan r..mmg budayer diorg kowt suker manjer2 nih..jgn pikir lain abu!!! hahaha..

hurm x der aper nak citer dah..yg pnting kem tuh best...2009!!!!!!!!BRILLIANT!!!

0 comments: